Πέμπτη 21 Οκτωβρίου 2010

Πέντε Συναυλίες για το 2011, Please

Καλοί οι U2, φοβεροί οι Prodigy, αλλά κατά την γνώμη μου οι δύο καλύτερες συναυλίες της φετινής χρονιάς θα είναι αυτές των Godspeed You! Black Emperor στις 17 και 18 Δεκεμβρίου στο Gagarin 205. Δεν είναι ακόμη σίγουρο αν θα είμαι εκεί, ωστόσο και τις δύο φορές που έχω δει στο παρελθόν τους Καναδούς, ήταν απίστευτοι.
Ποιες όμως είναι συναυλίες που θα ήθελα να παρακολουθήσω μέσα στην επόμενη χρονιά (και πιθανότατα δεν πρόκειται να γίνει);



        Radiohead

Όσο θα βγάζουν καινούργιους δίσκους άλλο τόσο θα ελπίζω κι εγώ να τους ξαναδώ. Το θέμα είναι ότι σπάνια δίνουν πολλές συναυλίες εκτός Αγγλίας και όταν το κάνουν συνήθως πηγαίνουν σε μέρη που δεν έχουν επισκεφτεί στο παρελθόν. 

Πιθανότητα να τους δούμε το 2011: 30%




        
      Sigur Ros


Καινούργιο δίσκο θα βγάλουν μέσα στο 2011, ευκαιρία να έρθουν ξανά στην χώρα μας και να τους δω κι εγώ επιτέλους. Που να τρέχω στην Ισλανδία τώρα.

Πιθανότητα να τους δούμε το 2011:  30%






     Arcade Fire


Ο πρώτος δίσκος τους ήταν αριστούργημα, ο δεύτερος πολύ καλός και ο τρίτος απλά συμπαθητικός. Φέρτε τους γρήγορα πριν βγάλουν καμιά πατάτα και ψαχνόμαστε.

Πιθανότητα να τους δούμε το 2011:  1%





   My Morning Jacket


Σοβαρά τώρα! Έχει περάσει, έστω και φευγαλέα, από το μυαλό κάποιου Έλληνα διοργανωτή να τους φέρει στα μέρη μας; 

Πιθανότητα να τους δούμε το 2011:  0%






      Wolf Parade


Σχεδόν εγκληματικά παραγνωρισμένοι, οι καναδοί φημίζονται για τις σούπερ συναυλίες τους και φυσικά για τα τρία αριστουργηματικά albums τους. Γιατί όχι λοιπόν;

Πιθανότητα να τους δούμε το 2011: 10%